19 Şubat 2011 Cumartesi

Bazı insanların neden hayvan sevmediğini buldum.

    Kedi veya köpek görünce kaçacak delik arayan insanları hepimiz biliriz muhtemelen, belki aranızda da vardır. Sorun tamamen çocuklukta! Bugün markette kedime mama alırken arkamdan bir aile geçiyordu. Annesinin kucağında muhtemelen 3-4 yaşlarında bir kız çocuğu var. Kız mama poşetlerinin üstüne köpeği görünce "anni baak" diye seslendi. Annesi kızı poşetlerin yanına yaklaştırıp, " yaa havhav bu, kocaman dişleri var, ısırıyolar." dedi. Kadın öyle bir anlattı ki neredeyse ben bile korkacaktım, 4 yaşındaki kızın halini siz düşünün! Bir daha ne köpek sever, ne kedi sever. Hayvanları zehirlemeye çalışan insanlarında çocukluklarında hatırlamasalar da böyle bir anıları olmuştur bence. Aslında eve alınan bir kedinin, bir köpeğin, bir balığın, bir kuşun evinize neler katacağını tahmin bile edemezsiniz. Ağladığınız zaman kedinizin gelip göz yaşlarınızı yaladığı zaman neler hissedeceğinizi de tahmin edemezsiniz. Sabahları gelip karnınıza çıkıp orada uyusa ve kımıldayamasanız bile bu umurunuzda olmaz. Ben kedilerin olmadığı bir dünyada yaşayamazdım. Bazılarımızın da hayvan fobilerini aşmaları şart. Eğer evde bir hayvan yoksa mutlaka edinmeye çalışın(hastalığınız, alerjiniz, maddi sıkıntınız yoksa). Farkı daha ilk günden hissedeceğinize eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder